Kasım 2018 | Aylık Rapor


Ben niyeyse Aralık geldiği için çok mutluyum. Kasım ayı pek fena değildi aslında ama kendi içimde çok hayalkırıklığı yaşadım. Sanırım o yüzden çabuk geçip gitmesini istedim bu günlerin. Zaten ayın ilk iki haftası sınavlarla geçti. Diğer iki haftada da dinlenmeye bile fırsat bulamadan yoğun okul temposuna geri döndük. Normal zamanlarda sınav döneminden daha sıkı çalışıyoruz, nasıl oluyorsa :D 

Bu arada bu ay beni çok mutlu eden, çok duygulandıran bir şey de oldu. Öğretmenlik yaptığımdan önceki yazılarımda bahsetmiştim. Öğretmenler Günü de benim dersimin olduğu güne denk gelmişti. Öğrencilerim bana bir hediye almışlar, üzerinde "Canım Öğretmenim" yazan bir kalemlik. Bu hayatımda aldığım en güzel hediyelerden biri, hep öyle kalacak. Benim için anlamı çok büyük. 

Bu çocuklar bana öğretmenliği yeniden düşündürüyor kimi zaman. 

Okunanlar

Bu ay toplam 1.187 sayfa okumuşum. Aylar önce kendime koyduğum 1.000 sayfayı birazcık da olsa aştığım için mutluyum ama daha fazla okuyabilirdim gibi hissediyorum. Yine de güzel kitaplar okumuş olmanın verdiği mutluluk ve doyum hissi var. 

- Ölmeye Yatmak / Adalet Ağaoğlu (485 Sayfa)

Kitap hakkındaki yorumumu buradan okuyabilirsiniz.


- Ademle Havvanın Güncesi / Mark Twain (184 Sayfa)

- Frankenstein ya da Modern Prometheus / Mary Shelly (320 Sayfa)

- Çavdar Tarlasında Çocuklar / J.D Salinger 198 Sayfa)

İzlenenler

Bu ay nedense Hint sinemasına sardım. Hasta olduğum günlerde canım birden Hint filmi izlemek istedi ve sonra kendimi pek durduramadım. Uzun olmasına rağmen 3 Idiots'ı bilmemkaçıncı kez daha izledim.

Bu ay izlediğim Hint filmlerinin çoğunu beğendim, 5 puan verdiklerimi öneririm.

-Bajrangi Baijan (2015) 5/5

-Tubelight (2017) 3/5

-Fan (2016) 3/5

-Jagga Jasoos (2017) 4/5

-Dangal (2016) 5/5

-3 Idiots (2009) 5/5

- Gahajini (2008) 1/5

-  Talaash (2012) 5/5

- Ae Dil Ha Mushkil (2016) 4/5

- Mardaani (2014) 4/5

- Outlaw King (2018) 1/5

- Sanju (2018) 3/5

- Bohemian Rhapsody (2018) 4/5

Yazılanlar

Ölmeye Yatmak / Adalet Ağaoğlu | Kitap Yorumu

Okuyan Bir Muggle Olmanın Zorlukları #3 | Okuyan Mugglelar İçin En Korkunç 7 Durum



Siz bu ay neler yaptınız?
Neler okuyup neler izlediniz?
Benimle paylaşın!

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Öğretmenler gününüzü kutlayarak başlayayım yoruma. Ne şanslısınız ki bireylerin eğitilmesinde emek veriyorsunuz. Dolu dolu bir ay geçmiş yazınıza bakınca. Tebrikler.

    YanıtlaSil