Aylık Rapor | Ekim 2020

6.11.2020


Bu raporu düzenleyip yayınladığım şu gün, İzmir'de 114 kişinin hayatını kaybettiği depremin üstünden bir hafta geçmiş bulunuyor. Hala etkilerini üzerimden atamadım, bu yüzden bu rapor yalnızca bir listelemeden ibaret olacak. Depremde hayatını kaybetmiş kişilere Allah'tan rahmet, yakınlarına sabır diliyorum. Yaralıların hemen şifa bulması ve evlerini kaybeden, çadırlarda yaşamak zorunda kalan insanların bu zor günleri hemen, kolayca atlatması için dua ediyorum. Allah, depremden maddi manevi etkilenen herkese yardım etsin..


Ne Okudum?

*Atuan Mezarları / Ursula K. Le Guin

*Mutlu Hayaletler / D.H. Lawrence

*Eyfel Kulesi Kadar Kocaman Bir Bulutu Yutan Küçük Kız / Romain Puertolas

*Breaking Dawn / Stephenie Meyer

*Hayaletgören / Friedrich Schiller

*Nasıl Ölünür? / Emile Zola

*Bülbülü Öldürmek / Harper Lee

*Aşk-ı Memnu / Halit Ziya Uşaklıgil

*Devrim Ayetleri / Eren Erdem


Ne İzledim?

*Dark | 2. ve 3. Sezon

*Prison Playbook | 3 Bölüm

*Dororo (2019) 

*Breaking Dawn Part I (2011)

*Breaking Dawn Part II (2012)


Ne Yazdım?

*Bülbülü Öldürmek / Harper Lee | Kitap Yorumu

*Aşk-ı Memnu / Halit Ziya Uşaklıgil | #kom2020


Yorum Gönder

0 Yorumlar