30 Şarkı Meydan Okuması | 27/28/29/30. Gün



Meydan okumanın sonuna geldik ve ben ne çabuk geçtiğine inanamıyorum. Öncelikle bu meydan okumayı Türkçeleştirip bizlerle paylaşan, bu güzel etkinliğe ön ayak olan çok sevgili Öneri Makinesi'ne çok çok teşekkür ediyorum kendi adıma. Şu hayatta beni mutlu eden küçük şeylerden biri de yeni şarkılar keşfetmektir ve bu etkinlik sayesinde daha önce dinlemediğim birçok şarkı keşfettim, unutmaya yüz tuttuklarımı hatırlayıp yeniden dinlerken büyük keyif aldım. 

Kısacası benim için çok eğlenceli bir uğraş oldu her gün için bir şarkı bulmak, başkalarının paylaştıklarını dinlemek. Başka meydan okumalarda görüşmek üzere.


* Kalbini kıran bir şarkı *

Another Love / Tom Odell



* Sesini çok sevdiğin sanatçıdan bir şarkı *

Scars / James Bay



* Çocukluğundan hatırladığın bir şarkı *

Boş Ver Arkadaş / İlhan İrem



* Sana seni anlatan bir şarkı * 

Olmalı mı Olmamalı mı? / Bülent Ortaçgil


Yorum Gönder

0 Yorumlar