30 Şarkı Meydan Okuması | 8/9/10. Gün


* Bağımlılıklar hakkında bir şarkı *

Aslında bu tema beni biraz zorladı ama sonra gün içinde öylesine müzik dinlerken bu şarkının bu kategoriye girebileceğine karar verdim. 

Bloodstream / Ed Sheeran



I've been looking for a love, 

Thought I'd find it really boring

God make me another one

I'll be feeling this tomorrow.



* Seni mutlu eden bir şarkı *

Yani aslında seçtiğim şarkı beni mutlu eden değil de, güldüren, bana komik gelen bir şarkı. Cidden dinlerken hep gülüyorum, bu da mutlu oluyorum demek değil midir? En azından yaklaşık beş dakikalığına...

- Özellikle farklı dillerde "Seni Seviyorum" derken cidden ölüyorum gülmekten!

Elma Değil Ayva / Mirkelam



Adem bir müddet düşündü sonra

Elma değil bu yediğimiz galiba

Ayvaaaaa!




* Seni üzen bir şarkı *

Aslında ben genellikle yavaş ve melankolik şarkılar dinlediğim için hep üzülüyorum, hep depresyonda gibiyim :D Özellikle de toplu taşımada :D

Bu yüzden seçmesi zor oldu ama son zamanlarda beni çok üzen ve bu yüzden çoğunlukla dinlemekten kaçındığım bir şarkı var..

Bu şarkı, Ed Sheeran'ın büyükannesi için, annesinin bakış açısından yazdığı bir şarkı. Yakınını, çok sevdiği birini kaybetmiş herkese hitap eden, kaybetmemiş olanları da aynı şekilde etkileyebilecek, şimdiden sevdiklerinin değerini hatırlatabilecek bir şarkı...

Supermarket Flowers / Ed Sheeran



Dad always told me,

"Don't you cry when you're down."

But mum...

There's a tear everytime that I blink.



Yorum Gönder

4 Yorumlar