Buffy the Book Slayer Kitap Kulübü!

 



Güzel bir duyuru ile geldim dostlar!

Uzun zamandır bir okuma kulübü/grubu oluşturmak istiyordum ama kendime bir yandaş bulamamıştım. Sonunda benim gibi okumayı seven yakın bir arkadaşımla, kendimize göre bir okuma listesi bulmaya uğraşırken neden kendi kulübümüzü kurmuyoruz dedik. Ortak okumalar yapacağımız, kendi ismi olan bir okuma kulübü kurduk gitti!

Adımız Buffy the Book Slayer. Birbirimizin Buffy'si olduğumuz için Buffy the Vampire Slayer'dan esinlendik, ama biz vampir avlayacak donanıma sahip değiliz, ancak kitapların peşinden koşabiliriz dedik. 

Okuma grubumuzda okunacak kitapları mevsimlik belirlemeye karar verdik. Mevsime ve keyfimize uyan üç kitap. Kış mevsimi kitaplarımız da hazır.


Aralık: Kızıl Harf - Damgalı Kadın / Nathaniel Hawthorne

Ocak: Kış Masalı / Shakespeare

Şubat: Oblomov / Ivan Gonçarov


Instagram hesabımızdan kitaplarla ilgili paylaşımlarımızı takip edebilir, bize merak ettiklerinizi sorabilirsiniz. Kulübe katılmak isteyen olursa bize yine bu hesaptan ya da bookstagram hesaplarımızdan ulaşabilir:

BTBS Kitap Kulübü: buffy_thebookslayer

Okuyan Muggle: okuyanmuggle

Yılın Son Çiçeği: yilinsoncicegi


Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Harika bir fikir! 😍 Ben de bu şekilde bir okuma grubu oluşturmayı istiyordum ama bir türlü kısmet olmadı. Umarım uzun zaman devam edersiniz. ✨ Katılmayı çok isterdim ama bu aralar kitap okumaya vakit ayıramıyorum. Belki ocak ayına yetişebilirim ama 🤗 Sevgiler ve iyi okumalar dilerim 🙆🏻‍♀️🙆🏻‍♀️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de uzun zamandır istediğim bir şeydi, hayaldi gerçek oldu :D Zamanınız oldukça okumalarımıza bekleriz, birlikte okur sohbet ederiz. Çok teşekkürler :')

      Sil
  2. Hayırlı olsun Gözde. Aynı kitabı okuyup yorumlamak çok keyifli oluyor gerçekten.

    Kış Masalı'nı birkaç sene önce okumuştum ama Oblomov'da size katılmaya çalışacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ablacım :') Evet, bence de. Ben hem daha çok motive oluyorum, hem de okuduğumdan daha çok keyif alıyorum öyle olunca. Oblomov'da bize katılacak olursan gerçekten çok seviniriz. :')

      Sil