Şubat 2019 | Aylık Rapor


Herkese merhaba!

Aylık raporumu yazacak zamanı anca bulabiliyorum, hatta sadece yarım saatim var, hemen aceleyle toparlayıp gitmek zorundayım. 

Bahar dönemi öyle hızlı başladı ki tatil yaptık mı yapmadık mı onu bile anlamadım. Zaten dönemin ilk günü bir sınavla başladı, sonra yoğunluğum gittikçe arttı. Bunun üzerine bir de ekstra çalışmalar eklenince kendimi unuttum neredeyse.

Okuma performansım da düştü tabii bunlarla birlikte. İzlemek istediğim diziler yarım kaldı, yazmayı düşündüğüm kurgular kafamın içinde eskimeye başladı. 

Öyle işte, şu an gerçekten çok stresli, yoğun ve yorucu bir dönem yaşıyorum. Ancak sonbaharda rahata kavuşacakmışım gibi geliyor ama, bakalım artık hayırlısı...

Okuduklarım

Dediğim gibi bu ay istediğim kadar okuyamadım. Oysa ayın ilk yarısını daha verimli geçirebilirdim. Tabii dönemin bu kadar yoğun başlayacağını tahmin edememiştim. Monte Cristo Kontu'nu bu döneme bırakmadığıma şükrediyorum.

Bu ay yaklaşık 1200 sayfa kitap okumuşum. 1000 sayfa hedefimi aştığım için mutluyum tabii ama o da Monte Cristo Kontu sayesinde. Gerçi bu ay sadece onu okusaydım bile kendimi şanslı ve mutlu hissederdim. Harika bir kitaptı, harika bir okumaydı. 

*Monte Cristo Kontu / Alexandre Dumas (760 S.)

*Kendine Ait Bir Oda / Virginia Woolf (160 S.)

*Denemeler / Montaigne (270 S.)

*Kitaplar hakkındaki görüşlerimi daha sonra ekleyeceğim, vaktim olunca :/

İzlediklerim

Filmler

*İstanbul Kırmızısı

*Organize İşler - Sazan Sarmalı

*Vizontele


Diziler

*Muhteşem Yüzyıl | 4. Sezon

*Full House | 2. Sezon ve 3. Sezon

*Erased | 12 Bölüm

*Fi | 5 Bölüm

*You | 5 Bölüm

Bu ayın raporu çok yavan oldu farkındayım ama vakit bulur bulmaz, okuduklarım ve izlediklerim hakkında, dahası 28DayBlogChallenge ile ilgili bir şeyler yazacağım buraya.


Siz bu ay neler yaptınız?

Benimle paylaşın!

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Daha detaylı yorumlarınızı bekliyorum umarım bu ay daha rahat geçirirsiniz :)

    YanıtlaSil
  2. Kolaylıklar diliyorum canım. Yazılarınla döneceğin günü bekliyorum :-)

    YanıtlaSil