Ekim 2018 | Aylık Rapor


Sosyal medyada herkes geçtiğimiz ayın ne kadar uzun sürdüğünden yakındı. Benim içinse yine çok çabuk geçti Ekim ayı. Belki de çok dolu ve yoğun geçirdiğimdendir, bilemiyorum.

Bu ay bloguma hiç yazı yazamamışım, onu üzülerek fark ettim. En son paylaştığım şey yine bir aylık rapor. İki aylık rapor arasında hiçbir yazı olmaması canımı sıkıyor ama oturup da kitap okuyacak zamanı bile zar zor buldum bu ay. 

Okunanlar

Bu ay çok yakalanmadım ama reading slumpın şöyle bir ucundan döndüm. Çok korkunçtu ama bir şekilde atlatmayı başardım. Yine de bu durum bana birkaç güne mal olduğu için okuma konusunda performansımı olumsuz etkiledi tabii.

Bu ay toplam 4 kitap, 602 Sayfa okumuşum. Az, çok az hem de...

- Lyon'da Düğün / Stefan Zweig (50 Sayfa)

- Maymunlar Gezegeni / Pierre Boulle (176 Sayfa)

Filmlerini izledikten sonra çok merak etmiştim kitabı. Filmleri de çok seviyorum ama kitabı, özellikle sonunu, daha şaşırtıcı ve ilginç bulduğumu  söylemem gerek. 

- Translation Criticism / Katherina Reiss (127 Sayfa)

Yarısını bir dersim için, geri kalanını da merakımdan okudum. Yeni şeyler öğrenmesem de farklı örnekler üzerinden farklı yaklaşımlar tanıdım ve yeni bakış açıları edindim diyebilirim.

- Kehanetin Oyuncağı / David Eddings (249 Sayfa)

Kehanetin Oyuncağı, Belgariad serisinin birinci kitabı. Başlangıç kitabı olarak yeterliydi bence, yine de Goodread'te puanlarken iki yıldız kırdım. İlk kitap olsa da azıcık şaşırtsın isterdim. Olaylar tahmin edilir şekilde seyretti, fakat karakterleri çok sevdim. Seriye devam etmeyi düşünüyorum.

İzlenenler

- Croc-Blanc (2018) 3/5

- Conspiracy Theory (1997) 4/5

- The Breadwinner (2017) 4/5

- Hotel Transylvania - Summer Vacation (2018) 4/5

Yazılanlar

Söylenecek hiçbir şey yok. Utanarak ayrılıyorum..


Siz bu ay neler yaptınız?

Benimle paylaşın!

Yorum Gönder

5 Yorumlar

  1. Ekim ayı benim için de çok hızlı bitti ama dönüp baktığımda ben de çok verimli geçirememişim 😐

    YanıtlaSil
  2. Daha fazla kendime zaman ayırmanın dışında, pek ehemmiyetli şeyler ile uğraşmadım, kendim daha önemliydim sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olmalı zaten, değil mi? En iyisini yapmışsınız :D

      Sil
  3. Ekim ayı verimli geçmiş, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil