30 Şarkı Meydan Okuması | 2. Gün


* Adında sayı olan sevdiğin bir şarkı *

Bu meydan okumanın çok güzel olacağı zaten ilk günden kendini belli etti. Çok güzel şarkılar paylaşıldı, deliriyorum ^^

Bugünün meydan okuması için aklımda iki şarkı vardı. Dünkü gibi bir durum yaşadım yani ve yine seçmek zorunda kaldım. Benim için daha anlamlı olanını seçtim. - Zaten Sheeran'ın anlamsız şarkısı mı var? - 

One / Ed Sheeran



Tell me that you turned down the man

Who asked for your hand

'Cause you're waiting for me

And I know, you're gonna be away a while

But I've got no plans at all to leave

And would you take away my hopes and dreams and just stay with me?


Öneri Makinesi'nin bugünkü meydan okuması için; tıklayın.

Belle'nin Kütüphanesi'nin bugünkü meydan okuması için ; tıklayın.

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Ben de başka bir one seçmiştim :)

    YanıtlaSil
  2. ilginç bir meydan okuma anlaşılan,kolay gelsin....

    YanıtlaSil
  3. Sayende dinlemiş oldum.
    Tam bir yağmurlu hava şarkısı, sıcacık çayınla pencere kenarında

    YanıtlaSil