30 Şarkı Meydan Okuması | 14/15/16. Gün




* Düğününde çalmasını istediğin bir şarkı *

Bu temayı ciddiye alamıyorum arkadaşlar kusura bakmayın slndkjsnd 

Yani ülkemizdeki düğünleri, akrabaları, takı törenini filan düşününce buraya içimden geldiği gibi cevap versem bile hayaller/hayatlar gerçeği beni gülmekten öldürür :D Bu yüzden dalgaya vuruyorum ve kararsız kişiliğimle bağlantı kurup şu şarkıyı paylaşıyorum sizlerle... Çelişkili muggle gelin modu;


Bekar Gezelim / Grup Laçin


Ya çok güldüm :D

" Bu sene de bekar gezelim.." 

***
Şaka maka düşününce bizim düğünlere makul bir şey buldum. Çok sevdiğim, özellikle ezgilerine bayıldığım bir şarkı. Sebebi ise melodisinin aslında Çingeneler Zamanı isimli filme ait olması. Balkan müziklerini çok seviyorum ve düğünüme mümkün mertebe balkan şarkıları, türküleri çalınmasını istiyorum. O yüzden---;

Sevme Zamanı / Oya&Bora



* Yeniden yorumlanan bir şarkı *

Dinlediğin şarkıların belki de yüzde yirmi-yirmi beşi filan yeniden yorumlanmış şarkılardır belki de. Bazıları o kadar güzel ki orijinallerini dahi hatırlamıyorum artık. Bu yüzden yine kendime izin veriyor ve birkaç cover paylaşıyorum sizlerle; 


Do I Wanna Know / Hozier


✓ Feels Like We Only Go Backwards / Arctic Monkeys


* Şarkı 57. saniyede başlıyor *

✓ Stand By Me / Florence and the Machine


***

* Klasik müzikten çok sevdiğin bir parça *

Bugün meydan okumanın kullarını yıktığım gün olacak sanırım. Bir tane paylaşamam, mümkün değil :D Başlayalım mı?








***

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Balkan müziğine ben de ba-yı-lı-yo-rum, benim de düğünümde çalsın :). Bekar gezelim lütfen çıkış şarkınız olsun, misafirler şok, iptal :):):). Artic Monkeys'in bu coverını ben de severim, Tame Impala'yı zaten severim :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkış şarkısı olmasını ben de düşünmüyor değilim ha :D

      Sil
  2. Bekar Gezelim çalsa büyük bir şok olur 😂 Birileri klasik müziğe düşkün görünüyor. Eve gidince hepsini dinleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, konukların yüz ifadesini görmek için sabırsızlanıyorum :D

      Sil
  3. Bekar gezelimde bayağı güldüm Gözde ya :D İyi bir plot twist olurdu düğünde :D

    Son maddede bayağı bonkör davranmışsın maşallah :D Aralarında bilmediklerim var dinleyelim bakalım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, düğünüm için hayallerimden biri de bu şarkı :D

      Sil