Film Önerisi : Zootopia


ZOOTOPIA


Türü : Animasyon Film

Yapım Yılı : 2016

IMDB Puanı : 8.2


KONUSU:

Hayvanlar evrimleşmiştir ve artık hep birlikte bir topluluk halinde yaşayabilmektedirler. Bir tavşan olan Judy'nin en büyük hayali polis olup dünyayı daha iyi bir yer haline getirmektir. Herkes onun bir tavşan olduğunu ve polis olamayacağını söylese de o polis akademisine girer ve ilk tavşan polis olur. Akademideki başarısından dolayı onu birinci bölgeye, Zootrapolis'e atarlar. Tavşan olduğu için kimse onu bir polis olarak dikkate almamaktadır ama Judy kendini kanıtlamak için her şeyi yapmaya kararlıdır. 


FRAGMAN:





Herkese merhabaa!

Youtube'da Cem Yılmaz'ın filmle ilgili kısa videosuna denk geldiğimde film için çok heyecanlanmıştım. Ama sonra ne olduysa unutmuşum gitmiş. 

İnternetten öylesine filmlere bakarken Zootopia'yı gördüm ve hemen hatırladım ne kadar çok izlemek istediğimi. 

Filmin teması çok hoşuma gitti : Ne istersen olabilirsin. Asla hayallerinden vazgeçme. 



Ayrıca yaratılan dünya çok güzeldi. Yırtıcı hayvanların ve avların birlikte, huzur içinde yaşadıkları bir ülke... Hayvanların yaşantıları, kendilerine özgü davranışları ve tiplemeler çok hoşuma gitti. 
Ayrıca izlediğimiz sıradan bir "hayallerini gerçekleştirme" hikayesi de değil. Bu bir bakımdan polisiye bir hikaye. Ortada çözülmesi gereken bir gizem var ve bu bakımdan da çok sıra dışı bir animasyondu bence. 

Filmdeki Nick karakterini Cem Yılmaz seslendiriyor. Bir ses bir karaktere bu kadar cuk diye oturur mu ama? Seslendirmeler harikaydı, zaten bizim dublaj sanatçılarımız animasyon filmleri söz konusu olduğunda harika işler çıkarıyor. Çok samimi, çok doğaldı karakterlerin seslendirmeleri, bu yüzden büyük keyif aldım izlerken. 



Filmde bazı sembollendirmeler de vardı. O ince ayrıntıları ve eleştirileri de çok yerinde buldum ve çok hoşuma gitti. Yalnız bu film kesinlikle çocuklar için yapılmış bir animasyon değil bence. Çünkü dediğim gibi polisiye bir olay var ve ne bileyim, bir çocuk konuyu aklı karışmadan takip edemez gibi geldi bana. 

Zaten artık çoğu animasyon filmde yapılan espriler, mizah anlayışı yetişkinlere yönelik oluyor. Şikayetçi olduğumu söyleyemeyeceğim. 



Disney yine harika bir iş çıkarmış.

-Görseller harikaydı.

-Olay örgüsü alışılmışın dışındaydı.

-Harika, herkesin alması gereken bir ders veriyordu.

-Güldürdü, hem de çok.

Eğer türü seviyorsanız, vakit kaybetmeden izlemeniz gereken bir animasyon Zootopia.

>> Bu arada filmdeki Shakira tiplemesine bayıldım yaaa, çook tatlıydı :D Ayrıca şarkı da çok hoşuma gitti, siz de dinleyin!





FİLMDEN KARELER










...

Siz Zootopia'yı izlediniz mi?

Hakkında neler düşünüyorsunuz?

Benimle paylaşın!





Yorum Gönder

12 Yorumlar

  1. İzlemeyi çok istediğim bir filmdi, benim de tamamen aklımdan çıkmış. Bu yazı vesilesiyle hatırlamış oldum:) Beklediğim gibi çok güzel bir animasyona benziyor.

    YanıtlaSil
  2. Mən də bu animasiyanın bank hissəsini görmüşdüm. Sənin yazın sayəsində yenidən qarşılaşdım və tezliklə baxacam. ;)

    YanıtlaSil
  3. Bu animasyonu biliyordum ama bir türlü izlemek fırsat olmamıştı en kısa zamanda izleyeceğim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sen de benim kadar beğenirsin! İyi seyirler :')

      Sil
  4. Gözde! Zootopia gibi olamadım yahu, nerdee!!!
    Hayallerim var vazgeçmiyorum ama üşengeçlikten bir şey de yapmıyorum, nasıl ama?
    Animasyon izlemeyeli çok oldu, ben de izlemek istiyorum ki ;)
    Teşekkürler paylaşım için =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı durumdayız Fenom :D Hayal kurmakta ama gerçekleştirememekte üstüme yoktur :D Beğeneceksin bence filmi, iyi seyirler :')

      Sil
  5. Bu film IMDB'nin ilk 250 film listesine girince ben de izlerim. zaten animasyoları çok severim. Güzel bir filmdi. alt metni çok sağlamdı. Bence de çocuklardan çok yetişkinlere hitap ediyor. filmin verdiği mesajı yetişkinler daha iyi anlayabilir, en azından anlamalılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de herkesin alması gereken bir mesajı vardı :')

      Sil
  6. Listemde olan ama unuttuğum bir filmdi.. Sende çok beğenmişsin o zaman hafta sonu izleyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bir hafta sonu izlemesi olacağına eminim! Umarım sen de beğenirsin benim kadar, iyi seyirleerr! ^^

      Sil