30 Şarkı Meydan Okuması | 4. Gün



* Sana unutmak istediğin birini hatırlatan bir şarkı *

Düşündüm, düşündüm ama hiçbir şarkı gelmedi aklıma. Sanırım unutmak istediğim biri girmedi henüz hayatıma ya da unutmak istediklerimi tamamen unutmak konusunda cidden iyiyim, bana bir daha hiçbir şey onları hatırlatamıyor. 

Fakat biraz daha düşününce dedim ki belki unutmak istediğim dönemler vardır. Ve evet, öyle zamanlar var. Unutmak istediğim bir dönemi bana hatırlatan bir şarkı buldum, o da;



Lying close to you, feeling your heart beating

And I'm wondering what you're dreaming,

Wondering if it's me you're seeing..


Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Ne güzel şarkıları vardı Aerosmith'in.
    Zamanında videoları da bayağı bir olay yaratırdı.

    YanıtlaSil
  2. unutmak en iyisi yaaa :) aerosmith thanx :)

    YanıtlaSil