30 Şarkı Meydan Okuması | 23/24/25/26. Gün



* Herkesin dinlemesi gerektiğini düşündüğün bir şarkı *

Melodisi kadar sözlerinin de çok hoşuma gittiği bir şarkı olan;

Shake It Out / Florence + The Machine




* Dağılmamış olmasını dilediğin gruptan bir şarkı *

Dağılmış olmasına - kesin olmamakla birlikte - üzüldüğüm grup Evanescence. Özellikle lise yıllarımda deli gibi dinlediğim gruptu, çok severdim. Hala da severim. 

Lithium / Evanescence




* Artık hayatta olmayan sanatçıdan bir şarkı *

Hayatta olmamasına en çok üzüldüğüm sanatçılardan biridir kendisi.

Blue Morning Angel / Barış Manço



* Aşık olmak istemene yol açan bir şarkı *

Aslına bakarsanız buraya Sheeran'ın bir sürü şarkısını sıralayabilirim ama en güncel albümünden bir şarkı seçmek istedim;

Perfect / Ed Sheeran


Yorum Gönder

3 Yorumlar

  1. Evanescence grup muydu ya? Ben onu kadının adı sanıyordum. Utanç verici:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Grup üyelerinin adını ben de bilmiyorum aslında :D Solisti ön planda olan gruplardan..

      Sil
  2. Barış Manço soyuq ingilis mahnısına bir istilik, xoş hava verib. Üzümdə gülümsəmə oldu səsini eşitdiyim anda. İngiliscə oxusada özü kimi türk kimi oxuyub. nəqarəti xüsusi seçilir bu mənada. Barış Manço tanımasaydım belə dinləsəm bu bizdən biridir deyərdim. Doğmalıq hissi ;) (dinləyərək yazdım duyğularımı) Evanescence- mənim yeniyetməliyimin rock qruplarından biri <3 əsl rock un olduğu vaxtlar.. Bu meydan oxumaya özümü də əlavə edib özümə meydan oxuyuram :D gözləyin yazımı, ancaq bol mahnılarla gələcəm seçim 1 ola bilməz edə bilmərəm :D

    YanıtlaSil