Aylık Rapor | Temmuz 2016



Herkese merhaba!

Zaman gerçekten çok çabuk geçiyor. Tatilin yarısı bitti bile -_-

Geçen yaz daha yavaş geçmişti sanki ve ben daha fazla kitap okumuştum. Her ay on kitap okuyordum en az ama şimdi... 

Neyse, Ağustos için umutluyum. 



-O kadar harika ki, dinlemeye kıyamıyorum neredeyse..-



Okunanlar

Çok güzel kitaplar okudum bu ay. Hiç üç puan verdiğim kitap yok mesela, yeeeeyy! Ayrıca okuduğum kitapların hepsini blogumda yorumlamışım o.O -Yorumu için kitap isminin üzerine tıklayabilirsiniz bu arada-

Sadece sayıdan memnun değilim, daha fazla olabilirdi. Ayrıca bu ay daha fazla yabancı dilde kitap okumak istiyordum, o amacıma da ulaşamadım. Ağustos ayına kaldı artık bu hayaller, ne yapalım..


1- Kralların Çarpışması - Kısım Bir / George R.R Martin 5/5

2- Odd and the Frost Giants / Neil Gaiman 4/5

3- Coraline / Neil Gaiman 4/5

4- Yıldız Tozu / Neil Gaiman 5/5

5- Kralların Çarpışması - Kısım İki / George R.R Martin 5/5

6- Yaprak Fırtınası / Gabriel Garcia Marquez 4/5





İzlenenler

Ne çok film izliyorum arkadaş! İzlerken hiç fazla gelmiyor ama bu ay on beş tane film izlemişim, bu da iki günde bir film izlemişim anlamına geliyor. Bu kadar sık izlediğimi fark etmiyorum ama izlediklerimi sayıp dökünce hayret ediyorum kendime. Neyse...

Filmler

- Now You See Me / 2013 5/5

- A Hologram For the King / 2016 2/5

- Guzaarish / 2010 4/5

- Hush / 2016 4/5

- Zootopia / 2016 5/5

- ParaNorman / 2012 4/5

- Coraline / 2009 3/5

- Stardust / 2007 4/5

- 10 Cloverfield Lane / 2016 2/5

- Undisputed / 2002 4/5

- The World's Fastest Indıan / 2005 4/5

- The Midnight Run / 1988 5/5

- Nim's Island / 2008 3/5

- Fist Response / 2015  3/5

- Cien Anos De Perdon / 2016 4/5

Diziler

- Lucky Romance / 2016 3/5

- Roots / 2016 5/5



Temmuz belirsizlikler ve kararsızlıklarla geçen bir ay oldu benim için genel olarak. Ruh halim çok dengesizdi, bir de üstüne ülkemizde yaşanan olayların üzüntüsü ve şoku eklenince...

Siz bu ay neler yaptınız? Neler okuyup neler izlediniz?

Merak ediyorum, lütfen benimle paylaşın.

Ağustos ayının hepimiz için daha iyi geçmesi dileğiyle, şimdilik hoşçakalın :')




Yorum Gönder

14 Yorumlar

  1. Ne çok film izlemişsin öyle :D Ben de kendime iyice abarttım diyordum. Okuduğun kitaplar da çok güzel :)

    Umarım dilediğin gibi çok daha iyi bir ağustos ayı olur hepimiz için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç de farkında değilim dediğim gibi, ben de çok şaşırıyorum sayıyı görünce :D Aminnn :')

      Sil
  2. Ay baya okumuşsun yine *-* ben bu kadar bile okuyamıyorum inan..Bloga girmen de tüm yazıları iyi olmuş rahatlık oluyor ilerde fark ediliyor ^^
    İzlediğin filmlerden izlemdiğim var mı diye bir baktım..Bir kaç tane varmış onları da dönüp izliyicem sanırım.
    En çok ilgilendiğim kısım diziler kısmı oldu :D Keşke daha çok olsalarmış Gözde ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke yaa :/ Ne zamandır oturup tek başıma dizi izleyemiyorum, hep ailemle takılıyorum şu sıralar, onlar da filmci -_- Bu ay hevesliyim ama :D Teşekkürler yorumun için ^^

      Sil
  3. Kitaplarda tam bir fantastik fırtınası olmuş, Neil Gaiman bayadır okuyasım vardı zaten şimdi görünce daha bir heveslendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de fark ettim şimdi, gerçekten öyle olmuş ha :D Neil Gaiman'ı daha fazla ertelememeni öneririm, sonra da bağımlılık yapacak zaten :')

      Sil
  4. az ama güzel kitaplar okumuşsun. Ben sadece iki kitap okuyabildim temmuzda :-) Ama ağustos için büyük planlarım var.

    Ben de her ay sonunda böyle rapor yazmaya karar verdim. Temmuz için önümüzdeki günlerde yazacağım.

    Tatilin yarısının geçtiğinin ve pek güzel geçmediğinin farkına varınca üzülüyorum. Bütün bir sene bu günleri beklemiştim. Neyse ağustosta onu da telafi etmeyi düşünüyorum. o kadar çok şey düşünüyorum ki büyük ihtimalle hepsini yapamayacağım ve kendime sinir olacağım.

    ikimiz için de güzel bir ay olsun gözde :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, ağustostan beklentilerim büyük, benim de güzel planlarım var ama bakalım :D Rapor yazmak çok eğlenceli oluyor ya, ben çok seviyorum. Artık senin raporlarını da zevkle okurum ^.^

      Sil
  5. ay gözdeee!!! kitaplar şahane, bence bu bile iyi ama ;)
    Filmler konusunda baya bi geri kaldım, bir iki tane ortak çıktı sanki =))
    Luck romance çerezlikti ama dahi beni güldürdü, hallerini merak etmiştim ;)
    Ağustos raporun daha kabarık olacaktır kesin, iyi seyirler iyi okumalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lucky Romance cidden çerezlikti ya dediğin gibi güldürdü en azından :D Ağustos için tüm bloggerlar umutluyuz, güzel bir ay olsun hepimiz için ^.^

      Sil
  6. Aman Allah'ım gözüm yerinden çıktı. Neler okumuş neler izlemişsin.. Uzundur hem de çok uzundur ne okuyor nede izleyebiliyorum. İnan ki imrendim. Ve şunu merak ettim bunu nasıl başarıyorsun? Mesela ben çalışıyorum eve gelip, yemek yiyip odama geçmem 20:30'u buluyor. Ve benim hiç halim olmuyor. Sabahta malum erkenden sürünerek kalkıp işe gidiyorum. Sen nasıl başarıyorsun inan çok merak ettim. Tavsiyen varsa da sevinirim. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer çalışıyorsan çok normal bence, çünkü ben çalışmıyorum :D Bütün gün evdeyim neredeyse, İzmir'de yazın dışarı bile çıkılmıyor gündüzleri. Bu yüzden zamanımı okuyarak, yazarak ve izleyerek geçiriyorum devamlı. Kısacası boş zamanım çok fazla.. Daha fazla okumak istiyorsan verebileceğim tek tavsiye; eğer toplu taşıma kullanıyorsan ve bir taşıtta kitap okumak seni rahatsız etmiyorsa bunu bir fırsata dönüştürebilirsin. Ben okul döneminde bu sayede okuma sayımı sabit tutabildim, çünkü ne kadar farkında olmasak da, özellikle büyük şehirlerde, toplu taşımada çok vakit geçiriyoruz. Hep aynı yolları seyretmektense kafa yormayacak kitaplar okuyabiliriz bence yolculuğumuz sırasında.. Umarım yoğunluğun biraz olsun azalır :')

      Sil
    2. Kendi aracımla işe gidip geliyorum :( Bu şansımı da kaybettim desene.. Buarada senin zamanına boş zaman değil, çok verimli zaman demek lazım. Kronik yorgunluğumu üzerimden atıp, 1-2 saati okumaya ayırabilirsem çok iyi olacak. Ama azimliyim deneyeceğim. Teşekkür ederim tavsiyen için, sevgiler en kocamanından:)

      Sil
  7. Bir işe yaradığına sevindim :D 4 ve 5 puan verdiklerimi tavsiye ediyorum :')

    YanıtlaSil