İzolasyon Günleri Meydan Okuması | Miyop Astronot'un Günlüğü*


Herkese merhaba, herkese iyi bayramlaaar!

Evden çıkamadığımız, çıkmadığımız ve çıkmaya korktuğumuz şu günlerde bence her kitap-severe ilaç gibi gelecek bir okuma-izleme meydan okumasını duyurmaya geldim. Liste instagramda severek takip ettiğim miyop astronot tarafından oluşturuldu, meydan okuma için daha detaylı bilgi almak ve katılımcıların da paylaşımlarını takip etmek için onun hesabına bir uğramanızı tavsiye ederim: miyopastronot
Ayrıca şimdiden söyleyeyim, bu meydan okuma dahilinde paylaşım yapacaksanız bunları #IG2CHALLENGE olarak etiketlerseniz herkes herkesin ne okuyup izlediğini görebilir. Böylece sohbet etme, öneri verme-alma ve etkileşimde bulunma fırsatımız da olur.

Meydan okumanın maddeleri şöyle:

✴Japon Edebiyatı
✴Büyülü Gerçekçilik
✴İllüstrasyonlu Bir Kitap
✴Arkadaş Seçkisi
✴1001 Kitap
✴2 Miyazaki Filmi

Meydan okuma Haziran sonuna kadar devam ediyor, ev-sahibemiz şimdi de başlayabileceğimizi söyledi. Daha fazla detay, maddelerin açıklamaları ve maddelerle ilgili kitap önerileri için sizi yine Miyop Astronot'un Günlüğü hesabına yönlendireceğim. Böylece bu challenge için hazırladığı müthiş görselleri de görme şansınız olacak. 

Ben normalde haziranın ortasına kadar ödevlerimle uğraşacağım, başka okuma yapmaya zamanım ve fırsatım yok. Yine de çok heyecanlandım bu etkinliği görünce ve katılmasam aklım kalır diye hemen liste yaptım kendime. Ödevlerimin son teslimi 25 haziran ama o tarihten önce hepsini bitirmiş olmayı planlıyorum. En azından haziran ayının ikinci yarısında gönlümce kitap okuyabilmeyi umuyorum. O yüzden bu meydan okuma ödevlerimin tesliminden sonra bana bir ödül gibi olacak. Bu motivasyonla çalışacağım o zamana kadar.

Benim listem şu şekilde:

✴Japon Edebiyatı: Haruki Murakami / Karanlıktan Sonra
✴Büyülü Gerçekçilik: elbette Gabriel Garcia Marquez / Aşk ve Öbür Cinler
✴İllüstrasyonlu Bir Kitap: Khaled Hosseini / Deniz Duası
✴Arkadaş Seçkisi: bu madde için annem seçim yapacak
✴1001 Kitap: Orhan Pamuk / Beyaz Kale
✴2 Miyazaki Filmi: Kagliostro'nun Şatosu ve Prenses Mononoke



Bunların arasından okuduğunuz kitaplar var mı? Siz de etkinliğe katılmayı düşünür müsünüz? Liste hazırlarsanız, buradan ya da instagramdan fark etmez, beni haberdar edin, link atın, keyifle okurum. Sağlıcakla kalın, #evdekalın :')


Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. murakami marquez okumuş olsam da bu kitaplarını değil. deniz duası hıms buna bakabilirim ben deee. orhan pamuk yaa çok sıkılıyom ben onun kitaplarında. yani romanlarında. kurgu dışı kitaplarını çok seviyom amaa :) mononoke filmine hastayıım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orhan Pamuk ilk kez okuyacağım, okuyanlara bilhassa sordum hangi kitabından başlayayım diye, Beyaz Kale cevabını aldım birkaç kişiden. Umarım ben sıkılmam çünkü keyifle okumak istediğim, kitaplarını çok merak ettiğim bir yazar :D

      Sil
  2. bu arada, gönderdiğin kitap yayınevinde, karantina nedeniyle elime geçmedi daha, yani ben normal hayata geçince alırım sizden dedim, yani zaten kargolar çok tuhaflaştı şimdilerde. yazın elime geçer okurum artık. önce ilkay okudu amaaa işteee :)

    YanıtlaSil
  3. Blog başlığı değişmiş, çok beğendim yenisini de :))) Hayırlı olsun<3
    Challenge'ı gördüm ve görsellerin tatlışlığından vuruldum :D Sadece film kategorisine bile olsa katılmak istiyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa sorma Eslem, eski başlığımı çok seviyordum ama yanlışlıkla sildim, görseli de bulamadım eski olduğu için... Şimdilik bunu yapıverdim bakalım zaman ayırıp yeni bir tane yapar mıyım bilmiyorum :D Görseller müthiş ve çok çekici bence dee ^.^

      Sil
    2. Aa kaza sonucu değişmiş olmasına üzüldüm bak:((( Aklıma bir yöntem geliyor tekrar bulmak için emin de olamıyorum. Bulabilirsem wp'tan gönderirim blog başlığını inşallah :D

      Sil
  4. Bloglarda birikmiş yazıları okuyorum. Bloğunda çok güzel değişiklikler yapmışsın. Bayıldım. Çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil