30 Şarkı Meydan Okuması | 6. ve 7. Gün


* Sende dans etme isteği uyandıran bir şarkı. *

Aslında aklıma birden çok şarkı geldi. Sanırım moduma bağlı olarak çok yavaş tempoda olmadığı sürece çoğu şarkı bende bu hissi uyandırıyor. En azından durduğum yerde sallanma ya da kollarımı yukarı kaldırma isteği filan.. Neyse, en son dans ettiğim şarkıyı paylaşmaya karar verdim bu yüzden;


✓ Rasputin / Boney M




There lived a certain man in Russia long ago

He was big and strong, in his eyes a flaming glow

Most people looked at him with terror and with fear

But to Moscow chicks he was such a lovely dear...




* Yolculukta dinlenilecek bir şarkı *

Biz ailecek yolculuk yapmayı çok severiz ve yolculuk boyunca da hep bir ağızdan şarkılar söyleriz. Bu o kadar keyifli ki yolculuğu sırf bu yüzden çok seviyorum, yani gezmekten çok :D Hep birlikte söylemekten büyük zevk aldığımız şarkılardan birini paylaşıyorum yani sizlerle;

✓ Fesuphanallah / Erkin Koray



Alemin keyfi yerinde yine maşallah

Bize de bir gün kader güler,

Güler inşallah...



Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. ilk albüm plağı kolleksiyonum da var :)

    YanıtlaSil
  2. Rasputin şarkısını ben birkaç sene önce öğrendim ve ilk dinlediğim andan itibaren çok hoşuma gitti. Müziği çok hoş. Erkin Koray'a hayranım zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rasputin cidden çok güzel ben de babamla annemden öğrenmiştim :D Erkin Koray başkaa :')

      Sil