30 Şarkı Meydan Okuması | 20/21/22. Gün


* Senin için anlamı büyük olan bir şarkı *

Beni gerçekten düşündürdü bu tema yahu. Sevdiğim, bıkmadan dinlediğim çok şarkı var ama anlamı büyük olan deyince öylece kalakaldım. Benim için anlamı büyük bir şeyden yola çıktım ben de; ailem.

Ne zaman dinlesem, ne zaman video klibini izlesem bana annemi, babamı, kardeşimi, geçirdiğimiz tüm iyi-kötü zamanları hatırlatan, asla birbirimizsiz yapacağımızı bir kez daha anlamamı sağlayan bir şarkıyı paylaşmaya karar verdim. 

✓ Photograph / Ed Sheeran




* Adında isim geçen bir şarkı *

Düşünmeme bile gerek yok, hayatımın sonuna dek dinleyeceğim muhteşem iki şarkıyı seçtim hemen.

✓ Ophelia / The Lumineers


✓ Cleopatra / The Lumineers



* Seni ileriye taşıyan bir şarkı *

Şey, ben bu temayı anlamadım, nasıl bir şarkı seçmem gerektiğini de bilemedim. O yüzden random bir şarkı önerisi yapıyorum :D

Değişiklik olsun, Almanca olsun dedim. Almanca da çok güzel şarkılar var bilinsin istedim :D Buyurun;

  Federkleid / Faun


Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Şarkılar harika gerçekten dinlediklerim var arasında :D Yeni tanıştıklarımda teşekkürler

    YanıtlaSil