Mim : Gözümü Korkutan Kitaplar


Herkese merhabaa!

Ben finallerimle cebelleşirken ne çok mim birikmiş böylee! Ama şikayetçi miyim, hayır! Beni olabildiğince fazla mime davet edin çünkü mim yazıları yazmaya ba-yı-lı-yo-rum. 

Sevgili Kalem Fili ve Şule Uzundere beni "Gözümü Korkutan Kitaplar" mimine davet etmişti, kendilerine çoook teşekkür ediyorum. Mimi ilk Pınar ablanın kanalında görmüştüm ve biri mimlese de yapsam diyordum. Kalem Fili'nin yazısını şuradan , Şule ablanın yazısını da şuradan okuyabilirsiniz.

Gelelim benim cevaplarıma..






1) Okuyamadığın bir kitap.

>> Kelebek / Henri Charriere






Kelebek bana hediye olarak gelen bir kitaptı ama her ne kadar kendimi zorlasam da yarısına ancak gelebilmiştim, kitap beni fazlasıyla sıkmıştı. Belki de yanlış bir zamanda okumaya kalkışmıştım bilmiyorum ama yakın zamanda okumak gibi bir planım yok. Belki bir gün..





2) Zaman olmadığı için okuyamadığın bir kitap.

>> Boş Koltuk / J.K Rowling



Aslında ben böyle bir şey olduğuna inanmıyorum, yani zamanım olmadığı için okumadığım bir kitap olduğuna. Çünkü sürekli kitap okumayı sürdürüyorum, kitap okumadığım bir dönem yok. Yavaş da olsa okuduğum bir kitap oluyor yani mutlaka. Bu yüzden kitaplığımda hala okunmayı bekleyen ama neden bir türlü okumadığımı bilmediğim bir kitap olan Boş Koltuğu seçtim.




3) Bir serinin devamı olduğu için okuyamadığın bir kitap.

>> Cadı Ölüsü / Charlinne Harris



Bu serinin dizi uyarlaması olan True Blood'ı birkaç sezon öncesine kadar takip ediyordum. Kitaplara da o sıralarda başlamıştım hatta kitapları daha çok sevmiştim, fakat sonra araya başka şeyler, başka kitaplar girdi. Şimdi üçüncü kitabın nerede bittiğini hatırlamadığımdan Cadı Ölüsü'nü okuyamıyorum. Üç kitap bir şey okunur birkaç günde ama okunmayı bekleyen kitaplarım varken biraz daha beklemek zorunda bu seri...


4) Yeni çıkan ve okumadığın bir kitap.

>> Senden Sonra Ben / Jojo Moyes



Gram merak etmediğim dahası yazılmamış olmasını dilediğim bir kitap bu. Yazarın bir devam kitabı yazdığını duyduğumda hissettiğim şoku ve öfkeyi de hiç unutmuyorum. Okumadım, okumayı da hiç düşünmüyorum -_-






5) Okuduğun bir kitabını beğenmediğin için o yazardan okuyamadığın bir kitap.

>> Jean Christophe Grangé'ın herhangi bir kitabı.



Okuduğum ilk Grange kitabı buydu ve kitabı ne zaman görsem, adını duysam bir garip hissediyorum, hafakanlar basıyor. Çok zorlu bir okumaydı benim için, bir türlü bitirememiştim kitabı ama iki günde bitmişti? Dediğim gibi başka bir deneyimdi bu kitabı okumak. Bir daha ilişmemeyi düşünüyorum yazara, zaten türün de pek hayranı değilim o kadar.




6) Havanda olmadığın için okuyamadığın bir kitap.

>> Siyah Damar / Tarryn Fisher


Bu yazardan "Beni Yalanlarımla Sev" üçlemesini okumuştum geçen yaz ve kafayı yiyordum neredeyse. İnsanın sinirlerini bozan ama yine de kendini okutan bir yazar bence kendisi. Bu yüzden bu kitabını okumak için sağlam bir ruh hali gerekiyor bence. Şu kapağa, şu isme bir bakın hele!





7) Çok büyük olduğu için okuyamadığın bir kitap.

>> Atlas Silkindi / Ayn Rand





Bir açıklamaya gerek var mı? Kitap tüm heybetiyle kendini ortaya koyuyor zaten..







8) Kapağını beğenip aldığın ama kötü yorumlar okuduğun için okumadığın bir kitap.

>> Buzkentin En Soğuk Kızı / Holly Black





Hem adı hem de kapağı beni çok heveslendirmişti ama o kötü yorumlar resmen yıktı beni. Yine de okumakta kararlıyım..






9) Okumaktan en çok çekindiğin kitap.

>> Zaman Çarkı Serisi?





Çok korkuyorum, ya ağır gelirse, ya anlamazsam diye. Buna rağmen bir o kadar da merak ediyorum, deli gibi istiyorum başlamayı. Neyse, zaman her şeyin ilacı...







10) Uzun zamandır okunmayı bekleyen kitap.

>> Kanbağı / Richelle Mead



Hiç unutmam Vampir Akademisi serisinin son kitabını bitirdiğim an bu kitabı okumak için delirmiştim. Sonra serinin tümünün çevrilmesini bekledim, kitapları topladım filan. Yine de elim ne zaman kitaba gitse, şu kapağın iğrençliği sinirlerimi bozuyor . -_-





...

Mimi yapmayan kalmadı, ama hala yapmayanlar ve yapmak isteyenler varsa kendilerini mimlenmiş saysınlar lütfen! 

Sizin gözünüzü korkutan kitaplar var mı?

Benimle paylaşın!

Yorum Gönder

10 Yorumlar

  1. Bu yarım kalan seriler içime bir dert oluyor benim. Güneyli vampir serisini bende zamanında sevmişim başlamışım ama arada bir şey olmuş bırakmışım. Yani yazık o kadar okumuşum sonuç yok. Bu yaz acaba yarım kalanları mı bitirsem diye düşünüyorum. Hazır Kanbağına başlayıp nostalji yapmışken diğer serileri de tamamlasam mı acaba? Ama bir yandan da yeni kitaplar ve klasikler var...Gerçekten zaman az okunucak kitap çok :D
    Kanbağının iğrenç kapakları için de kitap kılıfı öneriyorum :D Adrian o kapaklara kurban gitmeyecek kadar önemli :D
    Ayrıca Buzkentin En Soğuk Kızı da seri olmamasına rağmen seri potansiyeli taşıyan konusuyla, karakterleriyle çerezlik, hoş bir kitap :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buzkentin Kızı'nı okuyacağım ya, her şeye rağmen merak ediyorum. Ve Adrian evet, bir başlasam kapak filan dinlemem onun hatırına ama bir başlasam işte :D Yarım kalan seriler benim de gönlümde bir yara. Aynı şey bana Gece Evi'nde de oldu ya. Ben de çok bitirmek istiyorum, sıkılıp da bıraktığım seriler değillerdi çünkü.. Bakalım, her şey nasip :D

      Sil
  2. Zaman Çarkı serisini bende okumadım merak ediyorum ama bir yandan da gözümü korkutuyor :) Grange'e karşı öyle düşünmene üzüldüm çünkü bana göre o en iyi polisiye gerilim yazarı :) bu kadar iddialı biri benim için. Onun kitaplarına bir şans daha vermeni öneririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Polisiye/gerilim fazla okumadığım için sevmedim galiba ya da yanlış kitaptan başladım yazarı okumaya. Bir kez daha denemek lazım tabii :')

      Sil
  3. Kelebek kitabını çok iyi diye duymuştum. Okuma listemde hatta. Sen böyle yazınca şaşırdım şimdi.

    Boş koltuk bende de okunmayı bekliyor. Ağustos ya da eylül ayında beraber okuyalım mı?

    Jean Christophe Grangé'ı da okumadım ama hayranı çok. Bazı kitapları için mükemmel denildiğini duydum. Onu da sevmemişsin :-) En iyisi ben bu yazarları bir okuyayım. Bakalım ben sevecek miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebek beni nedense çok sıkmıştı ya, belki de yanlış bir dönemde okumaya çalışmışımdır, bilemiyorum :/ Grange konusunda, sanırım ben yazarla yanlış bir kitabıyla tanıştım. Dediğin gibi türünde en iyisi gibi bir şeymiş adam :D Vallahi çok güzel olur Şule abla, aynen beraber okuyalım Boş Koltuğu! :')

      Sil
    2. Bu mime ben de seni mimlemişim. Bak beni hiç anmıyorsun :-)

      Sil
    3. Aayy, nasıl unutmuşum ya, mimleri yıllar sonra yapınca tabii -_- Kusura bakma lütfen Şule abla, güncelliyorum hemen :/

      Sil
  4. Çok güzel cevaplar ve harika bir düzenleme olmuş görsel anlamda, ellerine sağlık.
    Kitapların çoğuna aşinalığım yok, Jojo Moyes Senden Önce Ben filmine gitmiştim bayramda o kadar. Sonrasını hiç bilmiyorum, senin gibi bende merak etmiyorum. :D
    Bir de J.K Rowling'in Boş Koltuk kitabının bekleneni veremediği yönünde yorumlar okumuştum, bilemiyorum tabi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boş Koltuk hakkında iyi bir şey görmedim diyebilirim ya ben de hep olumsuz yorumlar okuyorum ama bakıcaz artık :D Çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim :')

      Sil