14 Temmuz 2016 Perşembe

Çekiliş Ganimetlerim





Herkese merhaba!

Şule ablanın her ay yaptığı çekilişlerin bu ayki ( Haziran ) şanslısı bendim. 

Bu çekilişin diğerlerinden bir farkı var arkadaşlar, her ay yapılıyor ve hediyeler gerçekten çok güzel bir yöntemle seçilen birine gönderiliyor. Şule abla bloguna yorum bırakanlar arasından çekilişle belirliyor talihlileri. Yani diğer çekilişler gibi blogu takip etmek, paylaşmak gibi şartlar barındırmıyor onun yaptığı bu çekilişler. 

Neyse, bu ay şeytanın bacağını kırdım ve ilk kez bir çekilişi kazandım. Ne kadar sevindiğimi tahmin edebilirsiniz tabii. 

Şule abla kargoyu pazartesi günü vermişti ve tahminimce bugün yarın gelecekti postam. Neyse, bugün sabahtan kardeşimin spor lisesi seçmelerine gitmiştik. Hayret edilecek bir şey ama postacı sabah saatlerinde gelmiş.

Öğlen eve geldiğimde posta takibi açtım ve ne göreyim! Kargom "Gözde Türker"e teslim edildi görünüyor. Şubeyi arıyorum biz bilemeyiz diyorlar. Merkezi arıyorum açmıyorlar. Kafayı yiyecektim neredeyse. 

Annemde üst kat komşumuza çıkmıştı, apartmandan bağırıyor, Gözde kargon buradaymış diye. Öyle bir rahatladım ki ama sormayın gitsin. 

Yine de bu olayda Ptt kesinlikle suçlu taraftı. Birincisi teslim ettiğin kişi ben değilim bir kere, nasıl verirsin kargoyu bir başkasına? İkincisi, hadi madem teslim ettin, neden o kişinin ismini alıp kayıt tutanağına imza attırmıyorsun? Nasıl bir laubaliliktir bu anlamadım gitti.

Zaten bu Ptt ile yaşadığım sorunların sonu yok, aynı şeyi pasaportumun teslimatında da yaşamıştım. 

Neyse, sonuçta kutum elime ulaştı ve sevincim giderek katlandı. Şule abla sürprizlerle dolu bir kutu göndermiş bana. Zaten kutunun dışını görünce ayrı bir mutlu oldum. Geçenlerde puzzlelarla ilgili bir yazı paylaşmıştı ve en son yaptığı puzzleın resmini çok beğendiğimi söylemiştim. Onun kutusuyla göndermiş bana hediyeleri. 






Kitapların yanındaki hediyeler de ayrı bir mutluluk sebebiydi benim için. Şule abla gerçekten çok düşünceli davranmış, çoook teşekkür ediyorum kendisinee.



-Şu defterin tatlılığına bittim.-


-Hiçbirini daha önce izlemedim ama izlemek için sabırsızlanıyorum. Film izlemeyi çok sevdiğim için bu hediyeler de çook hoşuma gitti. -





-Ben susuyorum, gifler konuşsun.- 









...

Şule ablaya bir kez daha çook çok teşekkür ediyorum. Çok mutlu etti beni gönderdiği hediyelerle. ^.^ 

Blogunu ziyaret etmenizi şiddetle tavsiye ediyorum. Kendisi kitap yorumları başta olmak üzere bir çok konuda yazıyor, blogunun geniş bir konu yelpazesi var. Kısacası çok renkli ve kendine özgü bir blog.



Durmayın, tıklayın.. :')













12 yorum:

  1. Hepsini iyi günlerde kullan canım benim. Şansın hep açık olsun. Öpüyorum seni :-) Yazın için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim ablacım, ben de seni çok öptüm ^.^

      Sil
  2. hepsi çok güzeller ama .... iyi günlerde kullan oku ve yorumunu bizlerle paylaş... sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Puzzle nüfusuyla göndermesi çok tatlı bir detay olmuş. Şule burada tanıdığım en güzel insanlardan biri :))) Sana da iyi okumalar ve iyi seyirler Gözdecim tadını çıkart hediyelerinin :)))) Şansın daim olsun:))

    YanıtlaSil