MİM : YAYINEVLERİ



Herkese merhaba!

Çok sevgili Kağıt Salıncak tarafından, "Yayınevleri" etkinliğine mimlenmiştim. Kendisine çok teşekkür ediyorum ^^ Onun mim yazısına da şuradan ulaşabilirsiniz. :')

...

En'leri seçmek benim için kolay olmuyor, bayağı düşünmem, kafa patlatmam gerekiyor, zira çok kararsız bir insanım. 

İşte sorular;

1. En sevdiğiniz yayınevi hangisi? 

Ne kadar kararsızlığımdan dem vursam da yine de mimi gördüğüm zaman aklıma gelen ilk yayınevi olmuştu "Can Yayınları." 

Can Yayınları'nı sevmemin en önemli nedeni kapaklarının sadelik ve ciddiyetine bayılıyor olmam. ( Beyaz kapaklarda bahsediyorum, evet.) Ayrıca çevirilerine de güvendiğim bir yayınevi.

2. Bu yayınevinden okuduğunuz bir kitabı kısaca yorumlayın. 

Çok etkileyici bir öyküyü anlatan 'Satranç' kitabını seçtim. Bu öyküde, İkinci Dünya Savaşı sırasında Alman güçler tarafından esir alınmış bir adamın nasıl, satranç taşları bile olmadan satranç oynamayı öğrendiğini okuyoruz. Hiç kuşkusuz bir solukta okuyacağınız ve okuduktan sonra üzerine düşünüp bir süre etkisinden çıkamayacağınız bir kitap Satranç.

3. Bu yayınevinden okuduğunuz bir kitaptan bir söz yazın.

"Bana bir ön yargı verin, bütün dünyayı yerinden oynatayım." - Kırmızı Pazartesi / Gabriel Garcia Marquez

4. Yazarın başka okuduğunuz veya önerdiğiniz bir kitabı var mı? Varsa, adı ne?

Gabriel Garcia Marquez'den;

-Kırmızı Pazartesi

- On İki Gezici Öykü

- Mavi Köpeğin Gözleri

kitaplarını kesinlikle herkese öneririm. 

5. Yayınevinden kitap çıkartsanız ve tutmasa ne hissedersiniz?

Kitabımın basılması bile yeter, tutmasa da olur :D

6. Bu yayınevinden almak istediğiniz bir iki kitap hangisi / hangileri?


Can Yayınlarından çıkan Marquez  ve Stefan Zweig kitaplarını istiyorum. Çok mu şey istiyorum -_-


Mimlediklerim 





ve yapmak isteyen herkes!






Yorum Gönder

19 Yorumlar

  1. Satranç yeni aldım ama okuduklarım bitmeden başlamak istemiyorum şimdi hayli meraklandım :)

    Kitabın çıksa ne güzel olur dimi hemde Can Yayınları ;)

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel demişsin Can Yayınlarından kitabım çıksa bana da yeter valla tutulmasına gerek yok :D
    Mim için çoook tişikkürler ilk mimlenişim :')

    YanıtlaSil
  3. Satranç kitabını ben de çok merak ediyorum! :D Geçenlerde Satranç sınıfta kürsüde duruyordu, sanırım biri unutmuş. Tüm ders bakıştık, vedalaşmamız zor olmuştu :D Can yayınları, benim de sevdiklerim arasında. Kapaklarındaki ciddiyet beni de etkiliyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım kısa zamanda alıp okursun, yorumunu okumak isterim :')

      Sil
  4. Satrançla ilgili bir kitap okumuştum, adı SEKiZ .tavsiye ederim ben çok beğenmiştim sizin de beğeneceğinizi düşünüyorum.Biraz fantastik...:))Can yayınları benim de favori yayınevim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tavsiyeniz için çok çok teşekkür ederim, hemen not aldım :')

      Sil
  5. 2016 ocak okuma daha dogrusu okuyamama raporunu paylaştiktan sonra bu mimi yapacam :)
    Mim icon tesekkurler

    YanıtlaSil
  6. Satranç nedensiz ertelediğim bir kitap ama sanırım artık okumalıyım :D Can Yayınları güzel gerçekten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye ederim Satranç'ı, beğenceğinize şüphem yok :')

      Sil
  7. Can Yayınları'nı ben de çok severim. Hem beyaz kapaklarını hem de yeni yaptıkları renkli kapakları beğeniyorum. Satranç'ı Kırmızı Kedi Yayınları'ndan okumuş ve çok beğenmiştim. Marquez'in bütün kitapları güzeldir, bence hepsi okunmalı. Umarım istediğin kitapların hepsine kavuşursun.

    YanıtlaSil
  8. Öncelikle mim için teşekkürler :D Yanıtladım :) Linki de bırakayım. http://kitapkusu.blogspot.com.tr/2016/02/mim-yaynevleri.html

    Benim de en sevdiğim yayınevlerinden biri Can Yayınları :) Böyle bir yayınevinden kitabın çıksa da ne güzel olur..:)

    YanıtlaSil
  9. can yayınları gerçekten iyi ve güvenilir yayınevlerinden biri , :D

    YanıtlaSil
  10. Ben de yapmak istiyorum zorla kendimi mimletsem sorun olur mu? 😂🙈

    YanıtlaSil