2015'in En İyi 7 Kitabı





Herkese merhaba! Yeni bir liste ile yeniden karşınızdayım. 

2015 başında Goodread'te kendime koyduğum hedef, yıl içinde 50 tane kitap okumaktı. Bu sene hedefimi aşıp 70 kitap okumuşum ve bu yüzden kendimi kutluyorum öncelikle. 




Umarım bu istikrarla devam ederim, dahası okuduğum kitap sayısını arttırabilirim. Yaz ayları iyi ki var, yoksa bu sayının yarısı kadar bile kitap okuyamam sanırım. 

Şöyle bir şey de var ki, okudukların asla yeterli değildir. 

Unutmadan, yıllık hedeflerine ulaşan, hedeflerini aşan, hedeflerine ulaşmak için asla vazgeçmeyen herkesi gönülden kutluyorum!





Bu yıl okuyup da hiç ama hiç beğenmediğim sadece üç kitap oldu. >>  Dublin Caddesi, Shakespeare'i Öpmek ve Tehlikeli Kızıl.






Okuduğum en kısa, en uzun kitaplar ve ortalama okuduğum kitap sayfası;








Bu yıl okuduğum en iyi kitaplarsa şöyle;


1- Kırmızı Pazartesi / Gabriel Garcia Marquez


"Beni en çok etkileyen kitap oldu. Bugüne dek okumamış olmak bile üzücü." 

>> 22 Ekim 2015

Yorumu okumak için  buraya tıklayın.













2- Satranç / Stefan Zweig 


"Yazarın okuduğum ilk kitabı Satranç'tı, ama kesinlikle son olmayacak."

>>28 Kasım 2015











3- Bir Sır Saklı İçimde / Julie Berry

"...Anlatım o kadar derindi ki birden gözlerimi doldurdu kimi yerde. Kitap beni çok etkiledi, bana çok dokundu. Bir süre etkisinden çıkamadım. Keşke daha önce okusaydım, harikaydı." 

>> 26 - 28 Ağustos 2015








4- Eleanor&Park / Rainbow Rowell


"Eleanor & Park'ı okumak, bir dostla saatlerce sıkılmadan sohbet etmek gibiydi.

>> 13 - 19 Ekim 2015

Yorumu okumak için  buraya tıklayın.








5- Uğultulu Tepeler / Emily Bronte


"Sadece daha önce okumadığım için pişmanım."

> > 2 - 10 Ekim 2015

Yorumu okumak için buraya tıklayın.









6- Marslı / Andy Weir

"Aldığı tüm övgüleri fazlasıyla hak ediyor."

>> 14 Şubat 2015 ( Tarih fazlasıyla manidar ^^ )








7- Fangirl / Rainbow Rowell

"Cath'in ilk Fiction-Writing dersinde öğretmenin sorduğu soru beni de neden yazdığımı sorgulamaya itti. Cath'in düşündüğü şeylerin benim de aklımdan geçtiğini gördüğümde kitabın benim için beş yıldızı çoktan hak ettiğini anlamıştım." 

>> 2 - 6 Ağustos 2015







Sizin 2015'de okuduğunuz en iyi kitaplar hangileri?
Benimle paylaşın!





Yorum Gönder

15 Yorumlar

  1. Rainbow Rowel okumak istiyorum artık bir tane. Bütün kitapları olumlu yorumlar alıyor gördüğüm kadarıyla. Bir ben eksik kaldım okumayan :D
    Hedefine ulaştığın için de tebrikleer ^____^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.^^ Umarım sen de beğenirsin Rainbow Rowell'ın kalemini.. :')

      Sil
  2. Seni tebrik ediyorum Stephen King yılda 80 kitap okuyormuş gerçekten sen takdire şayansın.
    7 kitaptan okumadıklarımı 2016 da okuyacağım
    Bu sene en beğendiklerim Hayvan Çiftliği, 1984 ve 2 Kasım 1943 tü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederimmm ^^ Hayvan Çiftliği ve 1984 zaten okuma listemdeydi ama 2 Kasım 1943'ü bilmiyordum. Sayende öğrenmiş oldum, onu da mutlaka okumalıyım.. :')

      Sil
  3. Huhhuuu tebriklerrr harika bi liste olmuşş :) ben de bu sene 50 kitap hedefi koycam bakalim nolcak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerr ^^ Hedeflerimize ulaşmak dileğiylee xxx

      Sil
  4. Hedefini aşmışsııın! Tebrik ederim :)) Beğendiklerinden sadece Uğultulu Tepeler'i okumuşum, diğerlerini de okuyacağım umarım :D

    YanıtlaSil
  5. ne güzel bir yazı. edebiyat ve klasikler ağırlıkta olmuş. ben de yaparım böyle bir liste yakındaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm ^^ Listeni merakla bekliyorum öyleyse.. :')

      Sil
  6. Bi poşet kitaba da yazdim senin ve onun sayesinde kendime durup duruken 50 hedef koyup üstüne 10 tane kitap siparis ettim:) okuyordum ama eskisi kadar degil eski okuma hevesim yerine geldi yeniden sayenizde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canım benim çok mutlu oldum gerçekten. ^^ Hedefini aşman dileğiyle, iyi okumalar! :')

      Sil
  7. Ben de geçen sene okuduğum en güzel 10 kitabı blogumda yazmıştım. O listede Satranç da vardı. Satranç'la ilgili seninle aynı fikirdeyim: "Yazarın okuduğum ilk kitabı Satranç'tı, ama kesinlikle son olmayacak."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna da cevap vermemişsin :-)

      Sil
    2. -rezil muggle- :'( Stefan Zweig duyguları aktarmada çok başarılı bir yazar bence, daha iki kitabını okudum ama her ikisi de muazzamdı. :')

      Sil