30 Şarkı Meydan Okuması | 1. Gün


* Adında renk olan sevdiğin bir şarkı *


Meydan okumanın ilk gününden herkese merhaba ve herkese iyi hafta sonları!

İlk defa bir aylık meydan okumaya katılıyorum. Öneri Makinesi meydan okumayı duyurduğunda çok heyecanlandım çünkü hayatta en sevdiğim şeylerden biri hoşuma gidecek yeni şarkılar keşfetmektir. Bu vesileyle bir dolu şarkı keşfetmeyi / keşfettirmeyi umuyorum. Kısacası çok eğlenceli olacak. Katılmayı düşünenler için liste burada. Meydan okumayı Türkçeleştirdiği için Öneri Makinesine ayrıca teşekkür ederim kendi adıma. 

Neyse gelelim bugünün meydan okumasına. Aslında listeyi görünce korkmuştum bulamayacağım şeyler var diye ama korktuklarım arasındaki bu maddede aklıma birden fazla şarkı geldi aslında. Fakat içlerinden en çok sevdiğimi, dinlemekten bıkmadığımı seçtim;

 ✓ Blue Christmas / The Lumineers



I'll have a Blue Christmas without you

I'll be so blue thinking about you

Decorations of red on a green Christmas tree

Won't mean a thing dear, if you're not here with me




Öneri Makinesinin meydan okuması için; tıklayın.

Belle'nin Kütüphanesi'nin meydan okuması için ; tıklayın.

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Çok dinlendirici...
    Bu yağmurlu güne de pek bi uydu :)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de, insanı hem hüzünlendiren hem de rahatlatan bir tınısı var şarkının :') Teşekkürler ^^

      Sil
  2. Ya ben bu şarkıyı bilmiyordum, çok güzelmiş. Valla süper şeyler çıkacak, keşifler efsane olacak artık hissetmiyorum belli yani :).

    YanıtlaSil
  3. Katıl katıl. Çok olursa katılım eğlencesi artar :D

    YanıtlaSil
  4. Bende katılıyorum.
    Bende bugünün şarkısını yayınladım. Yarın için sabırsızlanıyorum çok eğlenceli olacak sanırım :D

    YanıtlaSil