Aylık Rapor | Ocak 2016



Herkese merhaba!

Artık her ay yaptıklarımı uzun uzun yazmamaya karar verdim. Zaten 'İzleyen Muggle' diye bir kategori açtım, izlediğim ve üzerine yorum yapmaya değecek filmler hakkında yazmak için. 

Okuduklarımın çoğunu da yorumluyorum zaten, o yüzden bu düzenli yazı dizisine, Bu Ay Neler Yaptım? 'dan ziyade, Bu Ayın Gözdeleri olarak devam etmek istiyorum.


Şöyle ki;

Bu başlık altında yazacağım yazılarda kısaca o ay okuduklarım ve izlediklerimden bahsedeceğim, genel olarak liste halinde yapmayı planlıyorum, daha sonra o ayın gözde kitabı, gözde filmi, gözde albümü, şarkısı vs. şeklinde bir öneri listesi hazırlayacağım. 

NELER OKUDUM?




Bu ay finallerimin olduğu aydı ama okuma konusunda pek sıkıntı çekmedim. Çok bir değişiklik olmadı yani.




Okuduğum kitaplar şunlar:



(Yorumu için kitabın ismine tıklayabilirsiniz.)




- Samanyolu / Kerime Nadir 













- Mavi Köpeğin Gözleri / Gabriel Garcia Marquez




Bu ayın en gözde kitabıysa;




Yüzük Kardeşliği / J.R.R Tolkien




Geç kalmış gibi hissetmeme rağmen bence daha erken okusaydım benim için zor bir okuma olurdu. İyi ki bekletmişim ve şimdi okumuşum. Sonunda seriye başladığım için çok mutluyum.




Yorumu için tıklayın :)

NELER İZLEDİM?





Ocağın son haftası neyse ki tatildi de gönlümce film izleyebildim..




İzlediğim filmler de şöyle;


-Nackt Unter Wölfen (Kurtlar Arasında)



-The Holiday (Tatil)



-No Escape (Kaçış Yok)



- World War Z (Dünya Savaşı Z)



- The Little Prince (Küçük Prens)







Bu ayın en gözde filmi;



Nackt Unter Wölfen

(Kurtlar Arasında)



Kurgusu izlediğim diğer Holokost filmlerinden farklıydı. Bu yüzden hoşuma gitti. Her zamanki gibi hayret ve şaşkınlık içinde izledim. Ve tabi ki ağladım. 


Yorumu için tıklayın :)


NELER DİNLEDİM?




Bu ay  önceden de dinlediğim Florence + The Machine'in Ceremonials albümünden şarkılar dinledim ağırlıklı olarak. 



Takıntı yapıp devamlı dinlediğim şarkılar da var. Mesela;




- Greetings From Califournia / The Neighbourhood



- Small Hands / Keaton Henson



- From Eden / Hozier





Bu ayın en gözde şarkısıysa;



Greetings From Califournia

/
The Neighbourhood



Wiped Out albümünü gerçekten çok sevdim. Her şarkıya ayrı ayrı takıyorum, ne zaman sıkılmaya başlayacağım hiç bir fikrim yok! 

...

Bir de Sia'nın ayın sonunda çıkan yeni albümü "This is Acting"i dinledim. Daha önce Sia'dan tek tük şarkılar dinlemiştim, hatta Deezer önermese yine haberim olmazdı. Kısacası  ilk defa bir albümünü tamamen dinliyorum. 

Albüm çok hoşuma gitti, hatta on iki şarkıdan sadece üç tanesini 'Sevdiğim Şarkılar'a eklememişim. 

Kapağı biraz korkunç geldi bana gerçi. -_-


Siz bu ay neler yaptınız?
Benimle paylaşın!






Yorum Gönder

22 Yorumlar

  1. Toplu açıdan görmek kesinlikle iyi olmuş :) Bol bol okumuş, izlemişsin.
    Bu arada Little Prince filmini indirdim ama daha izlemedim, film nasıldı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğu kişi çok beğenmiş, ben de büyük beklentiyle izledim filmi ama beğenmedim ben. Kitabın büyüsü bozulmuş gibi geldi bana özellikle.. Bilmiyorum belki düşük beklentiyle başlasaydım severdim ama kitap çok çok, kat be kat daha iyiydi bence.. Tabi renkler ve zevkler.. :D

      Sil
  2. Bu kitaplar film olunca bencede buyu bozuluyor.. bende hayvan ciftligini okumakta cok gec kaldim en kisa zamanda okuyacagim elimde bekliyor.. sen begendinmi?

    YanıtlaSil
  3. Hayvan Çiftliği'ni bir an önce okumalısın bence, ben çok çok beğendim.. Yorumunu da yazdım bloga, okuyabilirsin istersen :')

    YanıtlaSil
  4. Güzel ve sade bir blog tasarımınız var :) Yazılarınızda gerçekten bilgilendirici ve eğlenceli.

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel ocak ayını dolu dolu geçirmişsin bana göre :D Bir de dikkatimi çekti her türden kitap okuyorsun sanırım. Keşke ben de farklı türler denesem arada :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi ben de fark ettim :D Gerçekten belirli bir türüm yok sanırım.. :')

      Sil
  6. Çok bereketli bir ay olmuş :)

    YanıtlaSil
  7. Ocak ayın dolu dolu geçmiş ne güzel :) keşke her ay öyle olsa değil mi :) okuduğun kitaplardan benimde okumak istediklerim var en yakın zamanda okuyacağım :)

    YanıtlaSil
  8. Harika bir ocak ayı geçirmişsin :)) Ben Küçük Prens'in filmini beğenmiştim, özellikle sonu iyiydi. Dünya Savaşı Z'yi sinemada izlemiştim, zombi filmlerinden bıkmıştım o dönem, sevememiştim.
    Gözde, bir de mimlendin :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dünya Savaşı Z'yi ben de pek beğenmedim doğrusu.. Ayy hemen bakıyorum ^^

      Sil
  9. Allah'tan bu ay final ayınmış. Bir de sınavların olmasa neler yapardın bilmiyorum :-) Çok güzel kitaplar okumuşsun. İzlediğin filmlerden Tatil'i ben de izlemiştim ve çok sevmiştim. romantik komedilerin gönlümde yeri ayrı :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, Allah'tan sınavlarımı kötü etkilemedi bu doluluk :D Romantik komediler candır can ^^

      Sil
  10. o emojiler ne tatliş olmuş öyleee <3 maşallah valla performansından hiç ödün vermemişsin :D Küçük Prens'in son versiyonunu mu izledinn sevdin mii çünkü ben aşık oldum daa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürlerr ^^ Son versiyonu izledim ama bilmiyorum ya pek beklediğim gibi değildi, en azından filmin son çeyreği. Küçük Prens'in dünyada kalması olayını kafam almadı, kitaptaki sona neden riayet etmemişler ve yeni bir son yazmak istemişler anlamadım.. :/ Sonra bazı sahnelerin daha vurucu olmasını beklerdim, mesela gül bahçesi sahnesi..

      Sil
  11. Hayvan Çiftliğini çok merak ediyorum ama bendeki liste öyle bir şey ki ne zaman sıra gelecek bilmiyorum :D Küçük Prens konusunda yorumlarda dediklerine katılıyorum :/ Yani beğendim aslında ama o son olmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sırası erken gelir :D Aynı fikirde olmamıza sevindim, bu konuda yalnız olmadığımı görmek güzel :')

      Sil
  12. Sevdiyim qrup olan The Neighbourhood dan sayəndə yeni bir mahnı daha kəşf etdim. Təşəkkürlər. Gözdə. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, rica ederim.. Güle güle dinlee ^.^

      Sil