Ne Var Ne Yok? | Şubat 2016





Herkese merhaba!

Yeni bir yazı dizisine başlıyorum, hadi hayırlısı!
Bu aralar hayatımda yok yok, ama iyi anlamda değil.

Yarıyıl tatiline girmeden önce umutlarım, beklentilerim çok çok farklıydı. Tamam sadece yatmayıp faydalı şeyler yapmayı da tasarlıyordum ama tam tersi oldu; sadece faydalı şeyler yapmayıp arada yatıyorum da. -_-


Böyle, tatile girmeden kendime film, dizi, kitap listeleri yaptım. Kitap listem zaten çoktan iptal oldu, dizileri de tek tük izleyebiliyorum..

Bu sıkıntıların tek bir sebebi var: Erasmus Sınavı.

Tek bir derse yoğunlaşsam belki daha az strese gireceğim ama çift dilden de şansımı denemek istediğimden, şey, kafayı yiyeceğim.

Normal zamanlarda , okulun olduğu zamanlar, çalışmak bana bu kadar zor gelmez, aksine ders çalışmaktan zevk alan bir insanım. Ama tatilde ders çalışma meselesi tamamen insanın özgür iradesine kalıyor ve ben tatil başladığından beri kendimle cebelleşiyorum. 

Erasmus tecrübesi olanlarınız varsa, tavsiyelere açığım ^^





Dizi listesi yaptığımı söylemiştim, bu listenin başında bir Kore dizisi olan  "Kill me, Heal me" vardı. Yazdan beri izlemek istediğim bir diziydi kendisi. 

Ama günde bir bölüm izleyemiyorum. Hatta bir bölümü iki günde filan bitirebiliyorum. Neden Kore dizileri bu kadar uzun? Hayır, sıkıldığımdan değil de işte zaman konusunda sıkıntım var!

İzlediğim kadarıyla diziyi çok beğendim. Şimdiye kadar görünen tüm kişiliklere de bayıldım, oyunculuk gerçekten mü-kem-mel.

Henüz yedinci bölümdeyim.

Evet, çok yavaş ilerliyorum, vurmayın -_-

Bu arada, Jane Eyre'i okuyorum sonunda, hatta bitmek üzere bir yüz sayfa filan kaldı. 

Aslında böyle oturup başından kalkılmayacak bir roman bence ama işte sorumluluklar peşimi bırakmıyor. 

Kısacası tatil zamanında bile gönlümce okuyamıyorum. 



Neyse işte, tatilim bunlardan ibaret..

Siz bu aralar neler yapıyorsunuz?
Benimle paylaşın!




Yorum Gönder

14 Yorumlar

  1. Aaay kill me heal me :'))))) yazın başlamıştım ben de izlemeye ama hala bitirmedim :D Shin Se Gi kişiliğini çok sevmiştim ben de. O duruş, o bakışlar, o asalet falan :D
    Çift dilden sınava girme gibi kavramlar bana yabancı olduğu için başarılar diliyorum sınavında sadece :>

    YanıtlaSil
  2. Ay sen hala bitiremedin mi Gözdeee, terlik geliyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa ben de çok mutsuzum bu konuda bir de sen vurma :D

      Sil
  3. Valla tatil bana çok iyi geldi. Habire okuyorum inşallah bu sene hep böyle devam eder :)

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlarımdan erasmusla yurtdışına okumaya giden vardı ben hiç düşünmedim bu yüzden detayını bilmiyorum. Umarım sınavında başarılı olursun. Allah yardımcın olsun. :)

    YanıtlaSil
  5. "Internally Screaming" :D Hatırladım onu! Sherlock!!! Adamım :))))
    Sınavda başarılar!
    Sınav dedimmmmmi hala tüylerim diken diken olur.. Amanınnn..
    Kolay gelsin :)
    İnsanın aklında okul, sınav vs varken ne rahat kitap okuyup film izliyor ne de diğerine odaklanıyor! Resmen araf!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Off aynen insanın kafasında koca bir yük oluyor.. Çok teşekkür ederim :')

      Sil
  6. Erasmus ben de düşünüyorum ama hangi sene olur kararsızım :D Hangi dillerden girmeyi düşünüyorsun? İngilizcedir biri sanırım :D Kill Me'yi ben de merak ediyorum ama henüz ona fırsat bulamadım ben de :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben erkenden gidip gelmek istiyorum ya ama hayırlısı neyse o olsun tabii.. İngilizce ve Almanca'dan girmeyi düşünüyorum.. İnşallah ikimiz de, ve çalışan herkes, hedeflerimize ulaşabiliriz :') Kill me Heal me'yi fırsat bulduğunda hemen izle :D

      Sil
  7. Öncelikle sınavında başarılar dileyeyim. Umarım kazanırsın. Ben hiç yurt dışında bulunmadım. Bu yüzden yurt dışında okuma, orada yaşama fikri çok hoşuma gider. Eğer gidersen blogunda Erasmus maceralarını da okuruz artık :-)

    Kore dizisi henüz hiç izlemedim ama o kadar çok insan severek izliyor ki ben de bir ara başlayacağım. Bu da sanırım ancak yazın olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah, çok güzel olur gerçekten :D Kore dizilerini izlemek yazın daha bir güzel oluyor bana göre :')

      Sil